Pierderea greutății stabilirea obiectivului. Cum te menții în formă după ce slăbești

Cum să trăiești cu obezitate

Pierderea in greutate pe calea Kaizen by Yasmine Ali, MD, medic de certificat de bord Share on Facebook Share on Twitter Dacă sunteți obezi sau supraponderaliați încercat mai multe metode diferite de a scădea în greutate, inclusiv diferite diete sau chiar medicamente sau proceduri medicale.

Toate acestea pot fi de ajutor în propriile moduri și în circumstanțele potrivite.

pierderea greutății stabilirea obiectivului scădere în greutate la fedex

Dar poate doriți să vă gândiți să adăugați o anumită filozofie japoneză potențialului dvs. Ce este Kaizen? Kaizen a fost în mod diferit descris ca o strategie de îmbunătățire continuă, o filozofie de afaceri și o abordare a acțiunii, și pur și simplu ca un termen care înseamnă "schimbare pentru mai bine".

Acceptarea greutății tale

Cele mai multe descrieri și abordări ale lui Kaizen au în comun conceptul de a aplica mici schimbări pe o bază continuă pentru a atinge un pierderea greutății stabilirea obiectivului general mai larg. Vă puteți gândi la acest lucru ca pe o abordare filosofică a vechiului zicală de "a lua-o cu un pas la un moment dat".

Potrivit Institutului Kaizen, "Kaizen este practica îmbunătățirii continue", bazat pe anumite principii, cum ar fi "procesele bune duc rezultate bune", "vezi-te să înțelegi situația actuală" și "ia măsuri pentru a cauzele corecte corecte ale problemelor. Kaizen Aplicat la pierderea greutății pierderea greutății stabilirea obiectivului obiectivului in greutate Atât indivizii cât și întreprinderile din toate sectoarele au găsit modalități de a aplica Kaizen, de la productivitate la asistență medicală, la o cultură îmbunătățită la locul de muncă.

Puteți aplica principiile Kaizen și în eforturile de reducere a greutății.

Cum te menții în formă după ce slăbești

În primul rând, trebuie să alegeți un obiectiv de pierdere în greutate, iar apoi puteți lua pași mici spre el. Există atât de multe moduri de a alege un obiectiv de pierdere în greutate. Poate că doriți să vă bazați pe indicele de masă corporală IMC. Sau poate doriți să începeți cu scopul de a pierde 5 pierderea greutății stabilirea obiectivului 10 procente din greutatea excesivă - un procent pe care studiile s-au dovedit a fi foarte benefic pentru sănătatea dumneavoastră generală.

Pașii mici duc la mari îmbunătățiri Este încurajator să știți că nu trebuie să pierdeți toată greutatea excesivă până la greutatea ideală sau IMC pentru a vedea beneficii semnificative pentru sănătate.

După cum sa menționat mai sus, cercetările au arătat că chiar și o cantitate mică de scădere în greutate poate duce la îmbunătățiri majore ale sănătății. Aceasta în sine este în conformitate pierderea greutății stabilirea obiectivului principiul Kaizen că "rezultatele mari provin din multe modificări mici acumulate în timp".

Aceasta este o reducere considerabilă a riscului și impactul asupra sănătății, datorită doar pierderea greutății stabilirea obiectivului mici modificări. In mod similar, un alt studiu de referinta, Studiul de sanatate a asistentelor medicale, a aratat multe beneficii ale unei mici schimbari la fel de simplu ca o plimbare plina de 30 de minute in fiecare zi. În acest studiu, cei care au mers brusc sau altfel au obținut exerciții de intensitate moderată timp de cel puțin 30 de minute în fiecare zi au avut un risc scăzut de deces cardiac brusc în decursul a 26 de ani de urmărire.

Un alt exemplu de mici modificări se adaugă într-un mod mare.

  1. Cum de a stabili obiectivele de exercițiu și pierdere în greutate pentru începători
  2. Scădere în greutate pentru viața tuscaloosa al
  3. Ibs și pierderea severă în greutate
  4. Cum te menții în formă după ce slăbești Din ce în ce mai multe persoane care pierd în greutate ajung să o recupereze destul de repede.
  5. Realist oportun Când nu aveți un anumit scop, este dificil să continuați să faceți exerciții și să urmăriți progresul dvs.
  6. Pierderea în greutate a gestiunii cazurilor

Chiar și mici modificări de doar câteva kilograme pot duce la scăderea tensiunii arteriale, de asemenea. Mulți care pierd suficientă excesul de greutate pot reduce sau întrerupe medicamentele pentru tensiunea arterială, deoarece tensiunea arterială cade în limitele normale doar ca urmare a pierderii în greutate. Realizarea obiectivelor dvs. Pierde grăsime veche presupunem că ați stabilit un obiectiv de a pierde 10 de kilograme. Poate că vreți să pierdeți mai mult, dar, în concordanță cu Kaizen, ați stabilit un obiectiv inițial mai mic și mai ușor de realizat și apoi puteți construi acest lucru.

Apoi trebuie să spargeți acest obiectiv în obiective chiar mai mici - să zicem că au de gând să-și piardă doar 2 lire sterline pe săptămână timp de 5 săptămâni. Acum, pierderea greutății stabilirea obiectivului este în întregime posibil. Dar nu te opri acolo; pierderea de 2 kilograme pe săptămână nu se va întâmpla în mod magic pe cont propriu.

Related Content

Ce măsuri minime zilnice veți lua pentru a pierde cele 2 lire sterline? În primul rând, poate doriți să vă obișnuiți să vă cântăriți în fiecare zi pentru cum altfel veți ști dacă atingeți sau nu obiectivul dvs. Mai multe studii au descoperit că persoanele care se cântăresc zilnic au mai multe șanse să piardă în greutate și mai mult decât cei care se cântăresc mai puțin decât zilnic.

Apoi, veți dori să faceți mici schimbări zilnice în stilul de viață de zi cu zi. Uitați-vă bine la activitățile pe care le faceți și la alimentele pe care le consumați zilnic: acestea se adaugă în timp. Stați mai mult de 4 ore pe zi? Pierderea greutății stabilirea obiectivului da, conduceți un stil de viață sedentar și va trebui să faceți modificări pentru a vă asigura că vă deplasați mai mult pe tot parcursul zilei.

Unele modalități de a învinge un stil de viață sedentar includ: o plimbare zilnică, luarea scărilor ori de câte ori este posibil, parcarea mai departe de destinație, obținerea unui birou în picioare, efectuarea propriilor treburi de uz casnic și transportul public, mersul pe jos sau ciclismul în loc să folosiți mașina.

pierderea greutății stabilirea obiectivului pierdeți în greutate mesajele subliminale

Puteți aplica chiar și principiile lui Kaizen pentru a distruge și aceste mini-goluri. Să presupunem că vrei să devii mai puțin sedentar. Faceți un obiectiv mai mic de a lua scările o dată pe zi. Aceasta este schimbarea dvs. Apoi, partea importantă: bazându-se pe realizările mai mici. Folosind exemplul de mai sus, să presupunem că, de fapt, aveți o săptămână de succes în care vă puteți atinge obiectivul de a lua scările în fiecare zi. Puteți adăuga acum la acest lucru făcând un alt obiectiv de parcare mai îndepărtat de destinația dvs.

Adăugați acest angajament la urcarea pe scări zilnice. Și apoi puteți adăuga o plimbare de 15 minute în fiecare zi, cu scopul de a ajunge în cele din urmă la 30 de minute în fiecare zi. Continuați să adăugați în incremente mici până când atingeți obiectivele.

pierderea greutății stabilirea obiectivului Obiective de pierdere în greutate pe termen scurt și lung

Și apoi obiectivele tale mai mici duc la cele mai mari. Să aplicăm acest concept la schimbările alimentare: începeți prin a ține un jurnal al a pierderea greutății stabilirea obiectivului ceea ce mâncați sau beți într-o singură zi.

  • Au nevoie de puteri de voință pentru a pierde în greutate
  • 6 bariere in calea pierderii in greutate
  • Arzător de grăsimi sau arzător de zahăr
  • Cum să trăiești cu obezitate | exitescaperoom.ro

Apoi analizați intrările: vedeți băuturi zaharoase cum ar fi sucuri, băuturi energizante sau băuturi de cafea de înaltă calitate pe listă? Dacă da, acestea sunt obiective ușor de eliminat. Începeți cu acele ținte ușor și continuați.

pierderea greutății stabilirea obiectivului par să nu piardă grăsimea corporală

Pas cu pas, obiectiv obiectiv și țintă după obiectiv. Dintr-o dată, veți descoperi că ați pierdut primele 10 kilograme. Și veți avea instrumentele necesare pentru a continua dacă doriți să utilizați Kaizen pentru a-ți atinge, în definitiv, obiectivele globale de scădere în greutate.

Aderența la un stil de viață sănătos și cu risc scăzut de deces cardiac la femei.

JAMA ; Trigliceridele și bolile cardiovasculare: o declarație științifică din partea American Heart Association. Circulation Publicat online Apr 18, Prevenirea diabetului zaharat de tip 2 prin modificări ale stilului de viață la subiecții cu toleranță scăzută la glucoză. N Eng J Med ; Related Content.

Ațiputeafiinteresat