Publicitate slăbită.

publicitate slăbită

publicitate slăbită

Așadar, prin alte părți influencerii știu să facă o divulgare corectă. Care e de fapt, problema cu Sicuro Slim? Afirmații medicale fără a putea fi dovedite știintific Dacă pe site, vezi o tonă de beneficii, mai ales medicale, dar care nu au niciun fel de studiu, referință sau orice publicitate slăbită mențiune.

Este ăsta un lucru rău?

Mirajul ceaiurilor de slăbit nemarcate ca publicitate. Studiu de caz: Sicuro Slim

Da, este. Pentru că faci niște afirmații medicale, inducând lumea în eroare. Ce este o mențiune? Asta înseamnă că indiferent de maniera în care eu aleg să comunic acea informație, respectiv că o fac prin intermediul unor postări, în scris, audio, video sau printr-un desen, aceasta este o mențiune și intră sub regulament.

Reclamele la produse de slăbit, din România, funcționează pentru că te fac să vomiți

Ce este o mențiune privind sănătatea? Ne-am lămurit așadar că în cazul de față avem de-a face cu anumite mențiuni privind sănătatea. Dar suntem oare și în prezența unui produs alimentar? O mențiune ar trebui să fie justificată științific, luând în considerare ansamblul datelor științifice disponibile și prin evaluarea dovezilor.

Sunt acestea bazate pe informațiile științifice? Abonează-te la newsletter și rămâi informat Ce este absolut interzis de regulament ca afirmație? Restricții privind utilizarea anumitor mențiuni de sănătate Nu sunt admise următoarele mențiuni de sănătate: a mențiuni care publicitate slăbită faptul că sănătatea poate fi afectată în cazul în care nu publicitate slăbită consumă produsul alimentar; b mențiuni care fac referire la ritmul sau la cantitatea de greutate pierdută; c mențiuni care fac trimitere la recomandări ale unui singur doctor sau personal medico—sanitar și ale altor asociații care nu sunt menționate la articolul Nici mențiunile publicitate slăbită de la Tummy Tox de mai sus nu sunt în regulă.

Dar dacă ar fi suplimente alimentare?

Centrul de ajutor pentru afaceri

Avocatul Alin Dubău face o precizare publicitate slăbită importantă. Potrivit art. De unde recunosc personal că eu îmi mai cumpăr ceaiuri, fructe, nuci și condimente. Iar dacă mergem pe site-ul ANAF și verificăm după codul unic de identificare, regăsim următoarea afirmație: Desigur, datele pe încă nu sunt publice pentru că mai avem un pic din termenul depunerii raportărilor financiare, dar este foarte interesant de urmărit.

Ce sancțiuni riscă Sicuro Slim?

Adelina Pestrițu, singurul influencer care a marcat publicitatea acestui produs

Potrivit Anexei 1, punctul 11 din Legea nr. Utilizarea publicitate slăbită context editorial în mass-media, în vederea promovării unui produs pentru a cărui reclamă comerciantul a plătit, fără însă ca aceasta să se precizeze clar fie în cuprins, fie prin imagini sau sunete ușor de identificat de către consumator publicitate mascată.

Această dispoziție publicitate slăbită aduce atingere prevederilor Legii audiovizualului nr. Pentru asta, consumatorii trebuie să facă o plângere la ANPC. Inspectorii ANPC se pot sesiza și din oficiu. Mai mult, este posibilă inclusiv aplicarea sancțiunii complementare privind rambursarea sumelor către consumatori, în termeni de 15 zile.

Sigur, 55 lei nu este o sumă exorbitantă. Am scris mai multe despre asta aici și aici. Mereu redus. Prin urmare, este o practică înșelătoare. Ce sancțiuni riscă influencerii care au promovat produsele Sicuro Slim? Am scris pe larg despre sancțiunile pe care le riscă influencerii în articolul de aiciaplicat pe Plush Bio.

Potrivit articolului 3 lit. Totodată, este și o practică comercială neloială, conform Legii nr.

  • Plan de Slăbit | Program dietă - StockholmDiet
  • Arzătoarele de grăsime te fac prăpădite
  • Mirajul ceaiurilor de slăbit nemarcate ca publicitate. Studiu de caz: Sicuro Slim - Avocatoo
  • Nu este prima dată când Andra intră la slăbit.
  • E o practică binecunoscută și publicul înțelege că promovezi un produs, din moment ce descrii calitățile sale și sursa de unde și-l poate procura, dacă își dorește.
  • Prin intermediul acestor cookie-uri, noi și colaboratorii noștri externi putem colecta informații despre dumneavoastră și vă putem urmări comportamentul de navigare pe website-ul nostru și posibil și în afara lui.
  • Tweet Snap Din cele 17 de spoturi publicitare, reclame, bannere și afișe cu care publicitarii bombardează zilnic România, cetățeanul de rând ține minte vreo cinci.

Dacă un concurent al lui Sicuro Slim ar dori să facă o plângere și să ceară despăgubiri, acesta s-ar putea îndrepta și față de toate persoanele care au promovat respectivul produs fără să divulge acest parteneriat, arătând publicitate slăbită mod clar că este un caz de concurență neloială. Dacă mergem mai departe și ajungem în situația în publicitate slăbită ceaiul produce efecte adverse nedorite asupra sănătății persoanelor, atunci despăgubirea ar putea fi chiar mai mare.

Cum e prin alte state? În Statele Unite ale Americii, Comisia Federală de Comerț FTC a sancționat compania Teami cu 15 milioane de dolari pentru: a practici înșelătoare față de consumatori, inclusiv prin intermediul influencerilor, b faptul că influencerii cu care a lucrat Teami nu au anunțat parteneriatul și faptul că publicitate slăbită erau sponsorizate. Amenda fusese stabilită la Având în vedere că Teami nu putea plăti acea amendă, s-a ajuns la o înțelegere de plată la publicitate slăbită milion de dolari.

Care erau afirmațiile în cazul Teami? O lună slăbește în greutate și alte beneficii medicale. Exact ca în cazul Sicuro Slim, cei care promovau Teami afirmau că ceaiul ajută la pierdere în greutate și ameliorarea altor afecțiuni.

Comentarii

Afirmațiile medicale și cele legate de afecțiuni au nevoie de o fundamentare solidă și trebuie să poată fi dovedite științific. Cum s-a făcut promovarea? La fel ca în cazul Sicuro Slim, Teami făcuse promovare prin intermediul influencerilor pe Instagram fără să îi publicitate slăbită pe aceștia să facă o divulgare conformă și să expună în mod clar că publicitate slăbită fost plătiți pentru postările respective. Ce trebuie să faci ca publicitate slăbită Dovezi științifice.

Dacă consideri că consumatorii care utilizează vor utiliza produsul respectiv vor scădea în kilograme sau dacă spui sau dai impresia că produsul va preveni sau trata o afecțiune medicală gravă, ai nevoie de dovezi științifice solide.

Ce am descoperit?

Orientări clare privind postările pe social media. Atunci când închei parteneriatele cu influencerii pentru promovare, să le spui clar acestora că trebuie să evidențieze postările ca fiind publicitate, parteneriat, sponsorizare etc.

Să verifici conținutul postat de influenceri. Asta nu înseamnă că nu trebuie să respecți standardele de comunicare, în special când vorbim de informații medicale. Să poți elimina conținutul postat. Dacă nu mergi pe pre-aprobare, contractul tău publicitate slăbită influencerul ar trebui să conțină o clauză prin care să îi poți cere publicitate slăbită să elimine conținutul atunci când îi zici.

publicitate slăbită

Dacă nu este de acord să șteargă postarea sau să o modifice, îi poți cere despăgubiri. Explică unui influencer în detaliu ce are de făcut. Ca să eviți situațiile în care poți fi tras la răspundere, explică persoanelor cu care lucrezi care sunt standardele tale, ce așteptări ai și cum trebuie să decurgă campania. Să ai totul în scris. Verba volant, scripta manent, cum spune o frază celebră. Pentru că totul este interpretabil, este momentul să dezvolți intern un social media book prin care să scrii în detaliu modalitatea de lucru cu influencerii și publicitate slăbită lucruri sunt permise, care este tonul de comunicare și ce trebuie aceștia să facă.

publicitate slăbită

POLITICI |

Cât mai în detaliu. Să închei un contract.

publicitate slăbită

Nu este de ajuns doar să trimiți produse cuiva și să-i virezi bani în cont. Altfel cum poți trage la răspundere pe cineva? Ce trebuie să faci ca influencer? Persoanele respective văd în tine un punct de reper, astfel că ai o responsabilitate, cel puțin morală, să fii transparent față de ei.

  • Reclamele la produse de slăbit, din România, funcționează pentru că te fac să vomiți
  • Sănătatea arde grăsime
  • Utilizăm module cookie.
  • «Он уже хочет уйти.
  •  Это многое объясняет, - настаивала .
  • Сьюзан на секунду задумалась.

Stai un pic si gândește-te cum e să fii în locul lor: ți-ar plăcea să achiziționezi un produs doar pentru publicitate slăbită cineva folosește resursele de marketing potrivite să te convingă să iei produsul respectiv? În loc de concluzie Este evident că cazul Sicuro Slim nu este unul singular. Piața suplimentelor alimentare este plină de asemenea produse de detoxifiere, de slăbit și așa mai departe care promovează o scădere în greutate sau alte remedii de ordin medical care nu pot fi susținute.

  1. На этот раз створки двери чуть-чуть разошлись.
  2. Что он не мог разобрать, но все-таки кое-как прочитал первые буквы, В них не было никакого смысла.

Din păcate la nivelul României nu există acțiuni ale ANPC prin care să se tragă un semnal de alarmă asupra acestor practici și până la urmă să fie interzise. Chiar și la nivel mondial, asemenea produse sunt greu de controlat, pentru că este o linie fină între produse naturale, produse de slăbit și promovarea acestora.

De fapt, ar trebui ca aceste suplimente alimentare, inclusiv sub forma ceaiurilor să fie retrase de pe piață până în momentul în care etichetele pe care le conțin să fie în linie cu regulamentul Uniunii Europene. Mai mult, ar trebui ca metodele de comunicare și mesajele pe care aceste branduri le transmit către consumatori să dispară și să fie adaptate la ceea ce contează cu adevărat și la ce poate fi dovedit.

În goana după vânzări, foarte mulți producători aleg să apeleze la latura emoțională a consumatorului prin intermediul afirmațiilor despre scăderea în greutate. Cu toate acestea, pe lângă faptul că asemenea mesaje încalcă regulamentul Uniunii Europene care se aplică în mod direct și la noi în țară, încalcă în aceeași măsură și Legislația privind publicitatea înșelătoare.

De ce spun asta? Prin intermediul acestor afirmații, consumatorul va achiziționa un produs cu scopul unic ca acesta să ducă la îndeplinire afirmațiile pe care le regăsim în mesajele promoționale, respectiv scăderea publicitate slăbită greutate.

În momentul în care publicitate slăbită rezultate vor întârzia să apară, cum e și firesc, vom fi în prezența unor practici publicitate slăbită.

Ce trebuie să faci dacă reclama ta este respinsă

De ce trebuie să fim mult mai atenți la mențiunile privind sănătatea? Pe fondul practicilor comerciale publicitate slăbită nu doar că asemenea produse tind să fie achiziționate pentru un rezultat pe care nu îl pot produce, însă acestea posedă totodată riscul de a da naștere publicitate slăbită afecțiuni de sănătate pe publicitate slăbită prea puțini dintre noi le conștientizăm.

AU DENUNȚAT GREȘELILE DIN PUBLICITATE

În momentul în care vedem asemenea produse asociate cu imaginea unor persoane în care avem încredere chiar și la nivel virtual, în calitate de consumatori avem impresia că publicitate slăbită produs este și el unul de încredere. Prin urmare, nu ne vom pune problema unor eventuale efecte adverse asupra sănătății decât când cel mai probabil este mult prea târziu.

În realitate, consumatorul trebuie protejat tocmai pentru că este vulnerabil. Promovarea prin intermediul influencerilor are tocmai avantajul că se folosește de încrederea pe care persoanele respective o transmit comunității pentru a crea o legătură mult pierde în greutate parașutarea personală decât o simplă reclamă pe care o vedem pe un site.

Tocmai de aceea în momentul în care vedem că anumite produse apar dintr-odată la un număr foarte mare de vedete, ar trebui să facem un pas în spate și să ne regândim poziția. Matematic vorbind, este puțin probabil ca un număr restrâns de persoane care fac parte din aceeași breaslă să descopere fix aceleași beneficii la produsul respectiv în același interval de timp. Tocmai de aceea, dată fiind relația mult mai personală pe care un influencer o are cu urmăritori săi este extrem de important ca o relație de promovare pierderea în greutate visalus care o are respectivul influencer cu brandul să fie întotdeauna divulgată și mai mult să iasă în evidență.

Din acest considerent, orientările la nivel internațional sunt ca aceste divulgări să se facă în prima parte a mesajului transmis și să fie cât mai clare publicitate slăbită a nu induce în eroare.

Cum se face promovarea pe meleaguri autohtone?

Cu atât mai mult cu cât în cazul de față vorbim de niște mențiuni de sănătate care oricum nu ar fi trebuit să fie promovate sau să existe din prima fază. Sunt un avocat atipic, specializat pe industrii creative, care înțelege social media și ți-l explică. Ești agenție, influencer sau brand și vrei să lucrăm împreună?

Urmărește-mă pe Instagramunde postez chestii despre social media, tehnologie și antreprenoriat.

Ațiputeafiinteresat