Pierdere în greutate vox. Pierderea in greutate poate fi stimulata de pana la cinci ori printr-o noua tehnica | Medlife

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate - My Body Guide

(vox) Ce cred tinerii despre abstinența de la sex până la nuntă?

Dacă scopul este doar de a pierde în greutate, atunci se pot obține rezultate excelente prin jogging. Coarda de sărituri poate fi mai eficientă decât joggingul, dar numai cu capacitatea de a sari într-un ritm ridicat. Înot Puteți alerga aproape peste tot și mereu, în timp ce înotul necesită o piscină, care nu este accesibilă pentru toată lumea. Pro și contra de a alerga și a înota Procentul cheltuielilor de energie în timpul funcționării doar puțin înaintea înotului.

Cu toate acestea, rezultatul final al pierderii în greutate atunci când faceți înot este în mare parte scăzut, deoarece după ele există o senzație de foame și fără control nutrițional, rezultatele antrenamentului vor cădea în scurgere. Apa înmoaie stresul articulațiilor și coloanei vertebrale, din acest motiv este recomandat acest sport persoanele supraponderale, persoanele în vârstă, precum și cele care au articulații dureroase Cu tehnica corectă a mișcărilor, leziunile în timpul înotului sunt aproape zero, spre deosebire de alergare, unde articulațiile și coloana vertebrală sunt puternic încărcate.

În timp ce înotați sunt implicate toate grupele musculare, nu doar picioare, ca atunci când alergi. Diferite grupe musculare se alternează și se relaxează, ceea ce are un efect benefic asupra performanței și forței.

În apă, stresul static al corpului nu este atât de mare.

scutururi sanatoase de slabire xls cuplul pierde in greutate

Munca activă a picioarelor în timpul înotului previne dezvoltarea picioarelor plate. Alergarea va deveni remediu pierdere în greutate vox pentru a lupta pierdere în greutate vox supraponderalității, dar pentru supraponderali și persoanelor cu o formă fizică slabă există un risc ridicat de rănire, le este destul pierdere în greutate vox dificil să obțină rezultatul dorit. Dimpotrivă, înotul este recomandat pe cât posibil persoanelor supraponderale, ca și cel mai sigur sport pentru ei.

Dar, în ciuda încărcării cumulative asupra diferiților mușchi ai corpului, aceasta are un ușor efect final de slăbire Prin urmare, atunci când alegeți între cele două sporturi, este necesar să luați în considerare greutatea, forma fizică, prezența contraindicațiilor și leziunilor, vârsta, preferințele individuale. Experții recomandă cea mai bună opțiune - combina joggingul si inotul. Foto 2. Diferite stiluri de înot: în partea de sus este crawl și brața, mai jos este fluturele și spatele.

Ciclismul, cât de sănătos este decât alergatul Pe baza cercetărilor efectuate de oamenii de știință de la Universitatea din Canada, s-a ajuns la concluzia că Ciclismul este mai benefic decât jogging-ul Analizele bicicliștilor au fost semnificativ mai bune decât cele ale alergătorilor.

Pierderea in greutate poate fi stimulata de pana la cinci ori printr-o noua tehnica

În timpul alergării apare oscilația, care afectează negativ picioarele, articulațiile pierderea în greutate a webb Simpson organe interne. Suferind de picioare plate atletism este interzisă, iar ciclismul va fi benefic pentru sănătate. Oamenii de știință au arătat că, pentru aceeași intensitate a antrenamentului, un alergător poate obține mai multe leziuni decât un ciclist.

Ritmul exercițiilor are, de asemenea, o influență: sarcina la mersul pe bicicletă este constantă, iar la alergare - impulsivă.

Studiul a fost condus de Universitatea Plymouth si de Universitatea Queensland. In plus, cei care au urmat metoda FIT au avut talia mai mica cu 4,3 cm in decurs de 6 luni, iar acestia au continuat sa slabeasca si dupa ce interventia s-a sfarsit. Tehnica FIT este mai dezvoltata deoarece foloseste imagini multisenzor pentru a explora aceste schimbari si pentru a-i determina pe pacienti sa practice singuri imagistica mentala.

Pro și contra de a alerga și de a merge cu bicicleta Pentru a afla care este mai bine, trebuie să cunoașteți toate avantajele și dezavantajele fiecărui sport. Avantaje ale alergării: existența unei varietăți de tehnici; întărește sistemul cardiovascular, crește rezistența; ajută la slăbit; practic fără contraindicații. Contra de a alerga: distanțele mari sunt dificile pentru un începător, este nevoie de timp pentru ca organismul să se obișnuiască cu stresul; rularea aceluiași traseu se poate plictisi în curând.

Pro-urile ciclismului: ajută în lupta împotriva kilograme în pluscrește rezistența, întărește inima și vasele de sânge; este posibil să schimbi traseul ciclismului tot timpul; mersul pe bicicletă este confortabil din cauza aproape niciun stres.

Contra ciclismului: Bicicleta este destul de scumpă. Călăria este posibilă numai în timpul sezonului cald. Echipament special necesar: cască, clopot. Sarcina principală cade asupra articulațiilor genunchiului. Pentru a o coborî, trebuie să conduceți astfel încât rotația să fie frecventă, nu puternică.

După lungi călătorii cu bicicleta, mușchii feselor încep să doară. Pentru aceste cazuri, profesioniștii folosesc șeile și tampoanele speciale.

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate

Foto 3. Antrenament pe bicicletă. În timpul călătoriei, este imperativ să porți o cască de protecție. Deoarece ciclismul aparține exercițiului aerob, atunci pentru a scăpa de kilogramele în plus, este perfect Dar, din cauza intensității reduse, va fi necesar să ciclezi mult și să pierzi în greutate mult timp.

Se cheltuiește mai multă energie datorită faptului că alergarea este mai intensă și folosește aproape toți mușchii. Cu timpul corpul se obișnuiește cu el la jogging constant și încetează să ardă grăsimi De aceea, nu trebuie doar să alergi, ci să incluzi și fartlek în antrenamentele tale.

vulva cum să-ți slăbești

Video util Urmăriți un videoclip care compară alergatul și mersul pe jos pentru pierderea în greutate. Care este cel mai bun sport? Evaluat: 0 cititori.

S-a dovedit multă vreme că mersul pe jos este util și alergatul. Dar ce este mai bine?

Cel mai bine apreciat zahaap arzător de grasimi unde să obțineți pastile de dietă pe bază de rețetă.

Potrivit unui număr tot mai mare de cercetări [i], deși beneficiile mersului pe jos sunt aproape aceleași cu alergatul, alergarea este mai bună pentru pierderea în greutate. Acest lucru nu pierde excesul de grăsime surprinzător, deoarece pierdere în greutate vox cheltuiesc de 2,5 ori mai multă energie alergând decât mergând în același timp, fie pe pistă, fie pe banda de alergat.

Meditatii pentru pierderea in greutate

O persoană de 80 de kilograme care aleargă pierdere în greutate vox mile pe oră arde mai mult de de calorii pe oră, în timp ce merge pe jos cu 3,5 mile pe oră arde aproximativ de calorii.

Într-un experiment, umblătorii au fost forțați să facă exerciții mai lungi decât alergătorii - până au ars aceeași cantitate de calorii ca alergătorii. Cu toate acestea, alergătorii au slăbit mai mult. În plus, alergarea reglează hormonii apetitului mai bine decât mersul pe jos.

Exerciţiile fizice nu ajută foarte mult la pierderea în greutate

Când umblătorii și alergătorii au fost invitați la un picnic după curs, aceștia au consumat cu aproximativ 50 de calorii mai mult decât au ars, iar alergătorii cu aproape de calorii mai puțin decât au ars. Astfel, alergarea este cu siguranță mai bună pentru circumferința taliei.

Pe de altă parte, conform cercetării naționale a alergătorilor și a plimbătorilor, plimbătorii care consumă aceeași cantitate de calorii ca alergătorii beneficiază de aceleași beneficii pentru sănătate - risc mai scăzut de hipertensiune arterială, niveluri mai scăzute de colesterol, șanse mai mici de diabet și îmbunătățirea sănătății cardiovasculare.

Comparativ cu mersul pe jos, alergatul are dezavantaje: este mai greu pentru corp și crește riscul de leziuni, cum ar fi leziuni la meniscul genunchiului, întinderea ischișorilor, despicarea osului tibiei și leziuni la spate [v].

Arhive pierdere in greutate - VoxBiz

Având în vedere cele de mai sus, problemele de spate sunt adesea asociate cu proeminența și discurile intervertebrale herniate datorită încărcărilor dinamice ridicate de compresie. Există exerciții și tratamente specifice care rezolvă adesea problema, dar nu întotdeauna. De asemenea, necesită timp și efort suplimentar.

scădere în greutate în anii șaizeci slăbire 20

Paul D. Thompson, doctor la spitalul Hartford și profesor de medicină și cardiologie preventivă la Universitatea din Connecticut, spune că nu contează cu adevărat dacă alergi sau mergi, este mai important dacă o faci în mod regulat sau nu.

Mersul pe jos este o modalitate excelentă de a vă exercita într-un mod ușor, ușor - indiferent de starea dvs.

top 10 moduri de a pierde grăsimea corporală cel mai bun arzător de pierdere de grăsime

Prin urmare, mersul pe jos vă oferă șanse mai mari de a putea face acest lucru în mod regulat. Rezumând, putem spune că rezultatul va fi în ambele cazuri, dacă îl faceți constant. Dar alergatul vă permite să slăbiți mai repede și să petreceți mai puțin timp la cursuri. Pe de altă parte, mersul pe jos este mai puțin traumatic, potrivit pentru persoanele cu orice afecțiune a sistemului cardiovascular și mai bun pentru exerciții fizice regulate deoarece oferă o sarcină mai puțin intensă și, prin urmare, necesită mai puține eforturi volitive.

În numele meu, aș rezuma acest lucru: dacă ești tânăr și sănătos, fugi și dacă ești în vârstă și bolnav, mergi.

Ațiputeafiinteresat