Motive pentru care să slăbești.

motive pentru care să slăbești

Asta se intampla printr-o dieta de slabit care taie din calorii combinata cu sport regulat. Dar cand incepi sa slabesti, organismul tau contraataca: poate initial ai dat rapid jos kilogramele in plus, iar acum motive pentru care să slăbești a incetinit sau s-a oprit complet.

Obiective nerealiste

Iti umpli zilnic farfuria cu alimente sanatoase, faci sport, ai renuntat la dulciurile din comert, dar cantarul tot nu se misca in directia dorita de tine? Daca te-ai decis sa te concentrezi pe slabit in aceasta perioada si procesul nu are loc atat de repede pe cat ti-ai dori, citeste articolul si analizeaza infograficul nostru pentru a intelege principalele motive pentru care nu reusesti sa slabesti!

om de știință surfing pierderea în greutate qi gong pentru pierderea in greutate

Stii principiile unui stil de viata sanatos? Marilena Mitrache ni le-a explicat intr-un articol!

AI NEVOIE DE MOTIVE CA SA SLABESTI?

Urmezi o dieta de slabit la moda Multe diete pe val nu sunt bazate pe dovezi stiintifice si pot fi contraproductive cand vine vorba despre slabit.

O cura de slabire extrem de restrictiva iti poate provoca probleme de sanatate, iar alte diete la moda nu fac decat sa iti scada muschii si cantitatea de apa din organism, nu grasimea.

Deci slabesti, dar nu unde trebuie. Iar in majoritatea cazurilor, curele de slabire au un efect de bumerang: dupa oprirea regimului, pui rapid la loc ce ai dat jos si chiar cateva kilograme in plus!

Cele mai eficiente si sanatoase diete de slabit sunt cele variate, echilibrate, care includ calorii putine, fara a restrictiona complet anumite grupe de alimente cu exceptia grasimilor saturate si a zaharului procesat.

Nu esti atenta la caloriile consumate.

De ce nu slăbești: 10 motive pentru care nu scapi de kilogramele în plus

Un numar motive pentru care să slăbești de persoane nu pot slabi pentru ca mananca prea multe calorii zilnic, iar studiile, arata ca tindem sa ne subestimam aportul caloric. Foloseste un calculator de caloriii pentru a determina cate trebuie sa consumi pentru a slabi si apoi numara-ti aportul zilnic exista destule site-uri si aplicatii  in acest sensfara a uita de condimente o lingura de ketchup poate insemna 20 kcal in plus, iar una de maioneza — 90 kcal si 10 g de grasime in plus.

Nu uita: chiar si alimentele sanatoase contin calorii. De exemplu, fructele contin multe vitamine si minerale, dar sunt la fel de bogate in carbohidrati si fructoza, iar prea multe nu te vor ajuta deloc sa slabesti. Fii atenta la marimea portiilor consumate: mananca o cantitate de proteine slabe de marimea pumnului tau, una de carbohidrati complecsi de marimea palmei tale si una de legume de marimea a doua palme proprii.

cel mai bun arzător de grăsimi fără efecte secundare pierde in greutate juul

Nu consumi destule proteine. Elemente nutritionale fundamentale corpului uman si a doua componenta a celulelor noastre, dupa apaproteinele sunt substante organice formate din aminoacizi si sunt cel mai important nutrient cand vine vorba despre slabit.

Mâncatul pe fond emotional

Asta deoarece proteinele afecteaza hormonii care regleaza apetitul, asigura eliminarea grasimii in exces nu a muschilor si apei din organismprevin incetinirea metabolismului efect secundar des intalnit cand vine vobra despre slabit si reingrasarea ulterioara. Incepe-ti ziua cu un mic dejun bogat in proteine si inspira-te din retetele care contin leguminoase de pe blog-ul SanoVita!

Descopera infograficul nostru despre 20 de surse de proteine vegetale! Nu mananci destule alimente fara ingrediente pe eticheta.

Nu doar cantitatea alimentelor consumate este importanta, ci si calitatea lor.

1. Urmezi o dieta de slabit la moda

O dieta de slabit bogata in fructe si legume, nuci si seminte, cereale integrale, leguminoase si grasimi nesaturate iti imbunatatesc starea de bine, te ajuta sa-ti reglezi pofta de mancare si mentin satietatea mai mult timp, comparativ cu alimentele procesate. Alege alimente fara ingrediente pe eticheta, naturale si bogate in vitamine, minerale si fibre.

Mananci prea des. Este un mit faptul ca ar trebui sa mancam foarte multe mese mici pe zi pentru a ne impulsiona metabolismul si a slabi.

2. Nu esti atenta la caloriile consumate.

Studii din si arata ca frecventa meselor are un efect redus sau nu influenteaza deloc arderea grasimilor si slabirea. Dimpotriva, postul intermitent in timpul caruia nu se mananca nimic timp de de ore poate fi o metoda eficienta de a scapa de excesul de kilograme. Nu faci sport corect. Exercitiile fizice sunt un element crucial al programului tau de slabit, dar trebuie sa faci sportul care trebuie pentru a arde caloriile necesare.

pierdere in greutate rg3 pierderea în greutate a erorilor de boală

Daca esti o persoana complet sedentara, incepe sa faci miscare treptat, ajungand la o sesiune de sport completa in timp, pentru a nu te epuiza sau rani. Daca mergi la sala, nu opta doar pentru exercitii usoare daca nu faci decat sa mergi lent pe banda de alergat, in timp ce vorbesti la telefon, nu vei slabicombina-le cu unele intense, care iti solicita andurata si rata metabolica, pentru a arde rapid grasimile.

pierderea in greutate saptamani pierdute nicio scădere în greutate în săptămâna 2

Si incearca sa fii cat mai activa si in restul zilei: ia pauze cat mai dese, mergi pe jos de fiecare data cand poti, stai cat mai putin in fata televizorului. Te recompensezi dupa ce faci sport. Miscarea si exercitiile sportive sunt necesare pentru a slabi, a arde caloriile si a-ti construi masa musculara. Dar daca te rasplatesti cu o inghetata sau o cina copioasa dupa fiecare ora de sala, strici tot efortul depus si e ca si cum nu ai fi facut deloc miscare.

Nu mănânci la orele potrivite

Nu e bine nici sa consumi bauturi si batoane energizante in timp ce faci sport — pot fi extrem de calorice! Mananci prea des in oras.

puteți pierde grăsime într-un singur loc cum se poate elimina acumularea de grăsime în canalele de scurgere

Tuturor ne place sa scapam cat mai des de propria bucatarie si sa iesim in oras, la masa, dar la restaurant nu vei sti niciodata clar cate calorii consumi.

Ațiputeafiinteresat