Grăsimi bune de mâncat pentru a slăbi

grăsimi bune de mâncat pentru a slăbi
Pe lângă uleiul de măsline, mai sunt şi alte grăsimi bune pe care le poţi consuma! Grăsimile sănătoase sunt esenţiale pentru organism şi nici nu îngraşă dacă sunt consumate în cantităţi moderate. Grăsimile bune, cele mononesaturate sau polinesaturate, au un conţinut ridicat de acizi graşi omega-3 care ajută la slăbit, îmbunătăţesc activitatea cerebrală şi scad colesterolul rău.

De exemplu, nucile se numără printre elementele cheie pentru siluetă! Dacă ţi-ai propus să slăbeşti, grăsimile sănătoase se numără printre principalele ingrediente la care nu trebuie să renunţi, avertizează celebrul Dr. Acest plan este imbatabil atunci când vine vorba despre slăbit, iar dacă este combinat cu mişcare fizică vei obţine rezultatele dorite.

scădere în greutate atunci când vedeți rezultatele slim down în engleză

Iată care sunt cele cinci alimente bogate în grăsimi bune pe care trebuie să le incluzi în dietă: Loading Nucile crude Dacă sunt consumate în cantităţi moderate, nucile asigură corpului un aport însemnat de acizi graşi omega-3 care au un rol important pentru sănătatea inimii. De asemenea, acestea sunt un adjuvant important în curele de slăbire, însă nu trebuie consumate în exces.

Pune un pumn mic de nuci peste cerealele de la micul dejun sau în salatele de crudităţi pe care le consumi la masa de prânz. De asemenea, Dr. Oz recomandă ciocolata neagră alături de câteva bucăţi de nucă pentru o gustare după-amiaza, când ţi se face poftă de ceva dulce.

Semnalează situații deosebite. Apoi, alimentele trec, fiecare, prin procese metabolice diferite în organismul uman. Unele pot avea efecte foarte diferite asupra foamei, a hormonilor și a numărului de calorii pe care le ardeți. Totuși, există unele alimente, care se găsesc peste tot în lume, și care sunt vedete în mai toate dietele. Iată cele mai bune 20 de alimente pentru slăbire de pe pământ, susținute de studii serioase, într-un top alcătuit de healthline.

Uleiul de cocos presat la rece Este bogat în acid lauric şi grăsimi sănătoase, cu rol esenţial în procesul de slăbire, susţine specialistul.

Pune o linguriţă cu ulei de cocos presat la rece în smoothie-urile de la micul dejun, în terciul de ovăz, în cafea sau pentru a sota legumele pentru masa de prânz.

pierdere în greutate ideală în 5 săptămâni scoate grăsimea din carne de vită

De asemenea, acest ulei înlocuieşte cu succes untul în deserturile coapte. Avocado Are un conţinut ridicat de grăsimi polinesaturate care scad riscul de diabet zaharat de tip 2.

slăbește în mai puțin de 2 luni 8 kg pierdere în greutate în 2 săptămâni

De asemenea, este potrivit în timpul curelor de slăbire, deoarece aceste grăsimi sănătoase te ajută să slăbeşti, susţine Dr. Ouăle de ţară de calitate Au un conţinut ridicat de proteine şi acizi graşi omega-3, fiind o opţiune sănătoasă pentru micul dejun. Prepară-le cu spanac, ciuperci sau alte legume preferate alături de o felie de pâine integrală prăjită. Somonul Fie că optezi pentru cel afumat sau proaspăt, somonul este o sursă foarte grăsimi bune de mâncat pentru a slăbi de grăsimi sănătoase care te ajută să slăbeşti.

Oz recomandă consumul lui de două ori pe săptămână pentru a asigura un aport însemnat de acizi omega Optează pentru un toast cu avocado şi puţin somon afumat, foloseşte-l în salate de crudităţi sau prepară-l la cuptor alături de legume.

Cate calorii trebuie sa consumam zilnic pentru a slabi

Ațiputeafiinteresat