Ej pierde în greutate, 8 mituri despre pierderea în greutate care vă impiedică să aveți rezultate

ej pierde în greutate

Dieta ketogenică și-a câștigat faima datorită eficacității sale în materie de slăbit. Bogată în grăsimi, cu conținut scăzut de carbohidrați, această dietă se bazează pe cetoză - o stare metabolică cu niveluri moderate de cetone în sânge. Ideea ei de bază este eliminarea carbohidraților, iar pierderea în greutate rezultată apare ca urmare a arderii grăsimilor corporale, prin tranformarea lor în cetone pentru energie.

Gasesti retete si pe:

Să explorăm de ce ar trebui să acorzi mai multă atenție tipurilor de alimente consumate, în loc să socotești cifrele de pe etichete, în strădania de a nu ej pierde în greutate un anumit număr de calorii pe zi.

Sunt toate caloriile create egale? Întrebarea aceasta a declanșat mult timp ej pierde în greutate fierbinți în cercurile științifice. Prima lege a termodinamicii sau legea conservării energiei afirmă că energia nu poate fi creată sau distrusă.

1. Dacă vrei să pierzi în greutate, ține mâncarea sănătoasă la vedere

Pentru cercetătorii de atunci, o calorie era doar o calorie. Pentru a pierde în greutate, ei credeau că este suficient să creezi un deficit de calorii, fie mâncând mai puțin, fie arzând mai mult. Evident, pentru a câștiga în greutate, era suficient, credeau ei, să crești aportul de calorii. Astăzi, savanții recunosc că, da, caloriile au importanța lor, dar mai mult contează tipul de alimente consumate.

  • 6 metode de a pierde în greutate fără a ţine diete, dovedite ştiinţific | exitescaperoom.ro
  • Foarte mult nevoie pentru a pierde în greutate
  • Nu toate recomandările și teoriile privind pierderea în greutate sunt dovedite și adevărate.

Pe scurt, cineva poate să ardă mai multă energie consumând proteine, deoarece organsimul cheltuiește mai multă energie pentru a procesa proteinele. Un studiu1 din a arătat că după mesele bogate în proteine se cheltuiește de două ori mai multă energie decât după cele dintr-o dietă bogată în carbohidrați, cu conținut scăzut de grăsimi.

Un alt studiu2 a trei diete în care diferea compoziția macronutrienților carbohidrați, grăsimi, proteine și efectele pe care le aveau acestea. Astfel, au ajuns la concluzia că orice pierdere în greutate determină scăderea consumului de energie în repaus rata metabolicăceea ce explică de ce majoritatea oamenilor revin la greutatea anterioară în scurt timp de la începerea dietei predispune la revenirea în greutate.

Comentarii vizitatori

Rezultatele studiului au aratat însă că dieta în care se consumau puțini carbohidrați, dar mai multe proteine, a avut cel mai mic efect asupra ratei metabolismului.

Pierderea energiei prin efectul termic al alimentelor este în concordanță cu a doua lege a termodinamicii, care afirmă că o anumită energie este întotdeauna pierdută în orice reacție chimică.

Oamenii de ştiinţă spun că odată cu scăderea bruscă în greutate, metabolismul încetineşte şi el, iar rezultatele întârzie să apară. Oamenii de ştiinţă au descoperit că pe masură ce organismul scade în greutate, metabolismul încetineşte. Experţii sunt de părere că dietele extreme şi detoxifierile cu suc nu reprezintă o strategie pe termen lung pentru menţinerea unei greutăţi normale. Tot ei spun că există câteva obiceiuri simple care pot ajuta la menţinerea unei greutăţi optime, scrie businessinsider.

Ideea că "o calorie este o calorie" sfidează această lege. Dietele bogate în carbohidrați provoacă o secreție crescută de insulină, ceea ce înseamnă niveluri ridicate ale insulinei, adică o depozitare a grăsimilor.

Insulina scăzută favorizează arderea grăsimilor. Așadar, iată de ce ți se spune mereu să stai departe de alimentele procesate, de cele cu amidon rafinat și de cele cu de zahar adaugat.

Cum poti să slăbești cu apă

Creierul nostru, mai precis sistemul limbic, este însă responsabil de o reală dependență  de alimentele procesate și amidonurile rafinate. Dar organismul nostru poate reseta această adicție. De exemplu, circuitele de exerciții aerobice s-au dovedit a suprima în mod semnificativ apetitul și foamea, în timp ce creștea sentimentul de plenitudine.

Obezitate - Wikipedia

Exrecițiile fizice sporesc sensibilitatea la insulină, ceea ce duce la scăderea secreției de insulină. Iar mai puțină insulină ajută organismul să favorizeze arderea grăsimilor. Așadar, compoziția în macronutrienți a alimentelor este la fel de importantă ca și caloriile. Alimentele au efecte metabolice și hormonale substanțial diferite asupra organismului.

Dieta Keto și pierderea în greutate O dieta bogată în grăsimi poate duce la pierderea în greutate?

De asemenea, s-a modificat semnificativ de-a lungul anilor. Statele Unite aveau cel mai mare număr, cu  calorii de persoană în La femei creșterea a fost de  calorii pe zi  calorii în și  calorii îniar la bărbați cantitatea medie a crescut cu  calorii pe zi  calorii în și  calorii în Această creștere a numărului de calorii a fost cauzată în mare parte de consumul de carbohidrați, și nu de cel de grăsimi. În Statele Unite, subvenționarea porumbului, culturilor de soiagrâului și orezului prin intermediul legislației agricole U.

Deși pare ciudat, o statistică a 13 studii controlate a demonstrat că persoanele incluse într-un program de dietă ketogenică au pierdut în mod semnificativ mai multă greutate decât persoanele cu diete cu conținut scăzut de grăsimi. De asemenea, că și-au menținut greutatea timp de 12 luni sau mai mult. Dar cum de este dieta keto atât de eficientă la promovarea pierderii majore în greutate? Există două teorii: Teoria 1. Avantajul metabolic Conform unei ipoteze, dietele cu conținut scăzut de carbohidrați au un "avantaj metabolic" distinct față de alimentațile cu mai mulți carbohidrați, atunci când cantitatea de calorii consumate este aceeași.

Factorii care pot justifica această rată mai mare de ardere de calorii includ: - Consumul mai mare de energie, asociat cu efectul termic ridicat al proteinelor.

Hidratarea

Când aportul de carbohidrați este scăzut, proteina este utilizată pentru a se obține glucoză, printr-un proces numit gluconeogeneză. Costul energiei pentru acest lucru este estimat a fi între și de calorii pe zi. Iar asta nu prin sport, ci printr-o simplă schimbare a dietei.

Cetoza dublează rata de ardere a grăsimilor, în comparație cu o dietă bogată în carbohidrați. În plus, nivelurile mai scăzute ale insulinei declanșează arderea grăsimilor, reduc depozitarea grăsimilor și măresc masa slabă.

  • 8 obiceiuri care te ajută să pierzi în greutate - Doza de Sănătate
  • De ce dieta Keto este mai bună pentru slăbit decât alte diete? ~ Alimentatia Paleo
  • Nevoie pentru a spune la revedere ei doar pentru a susține procesul de pierdere în greutate.

Teoria 2. Suprimarea apetitului Un efect comun al dietei ketogenice este suprimarea poftei de mâncare.

ej pierde în greutate simptome fizice de ardere a grăsimilor

Cetoza suprimă ghrelinul - un hormon care determină senzația de foame, în timp ce nivelurile ridicate ale beta-hidroxibutiratului de cetonă pot acționa direct ca ej pierde în greutate semnal de sațietate. În timp ce atât suprimarea poftei de mâncare, cât și creșterea cheltuielilor cu energia joacă probabil un rol în scăderea scăderii în greutate, acestea nu pot acționa întotdeauna independent.

Cea mai simpla metoda de a pierde in greutate | exitescaperoom.ro

Este vorba mai mult despre tipul de calorii decât despre cantitatea acestora. Chestiunile legate de metabolismul pe termen lung, cum ar fi rezistența la insulină, nu au fost rezolvate cu dietele care puneau accent pe numărarea caloriilor.

De ce atrage greutatea atatea discutii? Bautul unui pahar cu apa Noile cercetari au descoperit ca practicarea unei simple actiuni, pe care ai si facut-o deja, te poate ajuta sa slabesti. Care este aceasta actiune? Bautul unui pahar cu apa. Doar asigura-te ca practici aceasta actiune la momentul potrivit, cu 30 de minute inainte de masa.

Această abordare tradițională a numărării caloriilor a fost folosită timp de decenii, dar rata obezității continuă să crească în toată lumea.

Majoritatea persoanelor supraponderale nu sunt în măsură ej pierde în greutate piardă în greutate sau să se păstreze în formă. Numărarea caloriilor are unele beneficii.

ej pierde în greutate Loni adoră pierderea în greutate

Poate fi utilă și în cetoză, la persoanele care încă nu obțin rezultate. Dar cei la care nu funcționează Keto probabil consumă în necunoștință de cauză prea multe grăsimi, cum ar fi uleiul de cocos, pentru a crește cetonele. Numărarea caloriilor le-ar putea oferi o unealtă prin care să verifice dimensiunile porțiunilor normale.

Impactul scaderii in greutate asupra durerii de genunchi

În general, controlul strict al caloriilor nu este necesar în dieta ketogenică. Dieta Keto este concepută în concordanță cu alimentele pe care am fost proiectați genetic să le consumăm.

ej pierde în greutate scădere în greutate taiwan

Timp de mii de ani, strâmoșii noștri au avut o dietă scăzută în carbohidrați, amidon, zaharuri, dar au folosit proteinele și grăsimile, împreună cu legume bogate în fibre, verdețuri, nuci și fructe de sezon.

Proteinele și grăsimile ajută la obținerea stării de sațietate și ajută la controlul glicemiei, pentru a reduce pofta de mâncare. Rata metabolică crește într-o oarecare măsură, deoarece corpul elimină excesul de grăsime.

Daca ti-a placut articolul, apreciaza-l cu un share!

Pe măsura ce organismul cuiva este mai adaptat la cetoză, caloriile sunt arse la un nivel mai inalt. Nivelurile ridicate de cetone beta-hidroxibutirat reduc chiar inflamația, indiferent dacă sunt introduse endogen, prin dietă, sau exogen, prin aport nutritiv, precum Ketone HVMN. Greutatea corporală se autoreglează pe dieta Keto. Aceasta este cea mai bună abordare a reducerii obezității, precum și a tulburărilor asociate, cum ar fi diabetul și bolile cardiovasculare.

Ațiputeafiinteresat