Cum să slăbești la 25 de ani

Cum slăbești 30 kg fără dietă, regim și ceaiuri magice ⋆ zoso blog

Desi este posibil sa pierdem in greutate indiferent de varsta pe care o avem, exista mai multi factori ce influenteaza scaderea in greutate odata cu inaintarea in varsta.

cum să slăbești la 25 de ani

Chiar si in cazul persoanelor active, procesul de pierdere al masei musculare debuteaza la 30 de ani, inlocuind tesutul muscular cu cel adipos. Muschii consuma mai multe calorii decat tesutul adipos, asa incat o masa musculara mai putin dezvoltata se traduce printr-un metabolism mai lent," este de cum să slăbești la 25 de ani Dr. Medha Munshi.

cum să slăbești la 25 de ani

Un alt factor important este scaderea nivelului hormonilor estrogen si testosteron, ce debuteaza in jurul varstei de 50 de ani la femei - odata cu instalarea menopauzei - si ceva mai tarziu la barbati, adauga Dr. De asemenea, cresterea in greutate de-a lungul trecerii timpului schimba metabolismul. La varsta de 60 de ani, o persoana care a reusit sa piarda semnificativ in greutate trebuie sa consume mult mai putine calorii pe zi decat o persoana care are aceeasi greutate, dar care nu si-a supus corpul unei transformari atat de drastice.

cum să slăbești la 25 de ani

Pierderea celulelor adipoase poate da peste cap organismul, care incepe sa profite la maximum de caloriile consumate. Astfel ca o persoana care a pierdut mult in greutate este nevoita sa manance mai putin pentru a isi mentine greutatea ideala.

Cum slăbești 30 kg fără dietă, regim și ceaiuri magice

Un alt motiv pentru care persoanele in varsta slabesc mult mai greu este faptul ca sunt sedentare, iar acest lucru este frecvent intalnit, desi motivele difera, fie din comoditate, fie din cauza durerilor articulare. Specialistii recomanda persoanelor in varsta sa se concentreze asupra unui stil de viata sanatos, in special pe consumul de proteine si de alimente mai putin bogate in calorii, mai degraba decat asupra pierderii in greutate.

Acestora le este recomandata tonifierea musculaturii prin intermediul antrenamentelor sportive, ce poate accelera rata metabolica si compensa pentru declinul varstei, atunci cand vine vorba despre kilogramele in plus.

In acest sens, Dr. Munshi este de parere ca "persoanele in varsta au nevoie de mai multa miscare, decat le este recomandata tinerilor de 25 de ani.

Ațiputeafiinteresat