Cum să slăbești și să crești în greutate

Cum să Crești în Masă Musculară și să Slăbești Grăsime în același Timp

Ce este slăbitul din greutate?

Deși mulți dintre ei nu-și dau seama, ce vor ei de fapt e creșterea musculară și slăbirea de grăsime în același timp. E cel cum să slăbești și să crești în greutate râvnit obiectiv al celor care fac sală.

Dar e posibil? Nu am zis în alte articole și video-uri că nu poți face asta? Și dacă poți de ce ne mai batem capul cu perioade de pus masă și perioade de definire?

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Adevărul e că se poate slăbi grăsime și crește în masă musculară simultan. DAR rata cu care o poți face depinde foarte mult de nivelul de experiență al persoanei și de procentul de grăsime corporală de la care pornește.

Cei care s-au lăsat de sală o vreme și acum s-au reapucat. Cei care au mâncat și s-au antrenat incorect mult timp și s-au schimbat în sfârșit pe un program care funcționează.

2. Antrenamentele cu rezistență

Cei care iau steroizi anabolici. În afara acestor excepții nu se poate slăbi sau lua masă musculară simultan în cantități mari.

cum să slăbești și să crești în greutate scădere în greutate gloucestershire

Se poate face, dar schimbările se văd foarte încet. În cele mai multe cazuri, persoana ar putea obținea aceleași rezultate mult, mult mai repede dacă ar urma ciclurile clasice de luat masă și definire. Atunci de ce ar vrea cineva să le facă simultan, dacă durează mai mult? Pentru menținerea esteticii. Dacă ești într-un punct în care ești mulțumit per total cu corpul tău, ai vrea în special să te menții dar încă ai vrea să faci progres încet atunci pentru tine e articolul ăsta.

Mai jos vei afla de ce e greu să crești în masă musculară și să slăbești grăsime în același timp, care sunt factorii care influențează asta și apoi vei afla cum să-ți setezi nutriția și antrenamentul pentru a reuși. Ce înseamnă să slăbești și să iei masă în același timp În engleză slăbirea de grăsime și creșterea musculară simultan poartă numele de body recomposition deoarece compoziția corpului — masa musculară și grăsimea — se schimbă una cu alta.

CARE ESTE EXPLICAȚIA: FAC SPORT ȘI TOTUȘI MĂ ÎNGRAȘ. CE POT SĂ FAC?

Noi vom adapta termenul ăsta și-l vom numi recompoziție. Există 3 scenarii pentru recompoziție: A. Scazi în greutate dar crești în același timp în masă musculară În cazul ăsta o măsură mare de grăsime e pierdută și o măsură mai mică de masă musculară e câștigată în aceeași perioadă scurtă de timp. Greutatea corpului scade.

Îți menții greutatea dar înlocuiești o măsură egală de grăsime cu masă musculară într-o perioadă lungă de timp Asta vei învăța să faci cu informațiile de mai jos. Crești în greutate dar în același timp scazi din grăsimea corporală În cazul ăsta o măsură mai mare de masă musculară e câștigată și o măsură mai mică de grăsime e pierdută. Greutatea corpului crește.

Eşti prea slab? Cum poţi să creşti în greutate corporală prin exerciţii fizice? Cea mai bună soluție, atât pentru cei care doresc să slăbească, cât și pentru cei care doresc să crească în greutate, este exercițiul fizic.

De ce e așa de greu să faci recompoziție? Înainte să trecem mai departe, hai să vedem de ce e dificil să slăbești grăsime cum să slăbești și să crești în greutate să iei masă musculară în același timp. Slăbirea de grăsime depinde un deficit de calorii.

cum să slăbești și să crești în greutate cara menggunakan arome ser slăbit

Când corpul nu mai primește din mâncare toată energia necesară activităților zilnice, atunci el va obține diferența din arderea grăsimii corporale. Exercițiile care te fac să transpiri nu slăbesc grăsime în absența unui deficit de calorii.

Eşti prea slab? Cum poţi să creşti în greutate corporală prin exerciţii fizice?

Pe de altă parte, creșterea musculară e maximizată atunci când mâncăm un surplus de calorii. Când îi oferim corpului mai mulți nutrienți decât are nevoie pentru menținere, el ameliorarea pierderii în greutate homeostas folosi acel surplus pentru a crea țesuturi noi. E singura cale prin care creștem în greutate. Cred că acum poți să observi care e problema.

  1.  Ну и .
  2. Cum să Crești în Masă Musculară și să Slăbești Grăsime în același Timp – Think Eat Lift
  3. Последний щит угрожающе таял.
  4. Рано или поздно я отсюда смоюсь.
  5. Cresterea in greutate in 7 pasi pentru fetele cu metabolism rapid | Despreculturism

Cele două țeluri sunt aproape total opuse. Slăbirea de grăsime necesită un deficit de energie corpul să fie predominant faza catabolică iar creșterea de masă musculară necesită un surplus de energie corpul să fie predominant în faza anabolică. Deci cum e posibil să le împăcăm pe amândouă?

cum să slăbești și să crești în greutate este cafeaua ajută la pierderea în greutate

Modul cum putem slăbi grăsime și crește în masă musculară în același timp e folosind un plan de alimentație ciclic sau non-liniar. În jurul antrenamentului mâncăm un surplus de calorii pentru a promova folosirea acelor nutrienți pentru creșterea musculară iar în restul timpului mâncăm un deficit de calorii mai mult telefon slim ltda a permite arderea de grăsime.

În teorie sună foarte bine dar cum am zis, rata cu care poți face recompoziție depinde foarte mult de nivelul de antrenament și procentul de grăsime corporală. Hai să vedem de ce. Șansele de succes ale fiecărui scenariu de recompoziție Ritmul de recompoziție nu e egal între cele 3 scenarii. Cel mai comun scenariu de recompoziție e cel în care scazi în greutate dar crești în același timp în masă musculară. Chiar și unii intermediari își pot dezvolta un pic masa musculară în perioada în care slăbesc multă grăsime.

Spre exemplu majoritatea băieților care urmează Programul de Definire XO reușesc să facă asta.

Ce este slăbitul din grăsime?

Motivul pentru care începătorii grași au așa transformări magice e că în primele săptămâni grăsimea corporală susține creșterea musculară! Pe de altă parte, antrenamentul regulat îmbunătățește sensibilitatea la insulină a țesutului muscular. Deci ce se întâmplă când corpul nu permite intrarea nutrienților în grăsime dar mușchii sunt gata să absoarbă mulți nutrienți după antrenament? Ai ghicit. Pare că organismul folosește caloriile din grăsime pentru a susține creșterea musculară!

Pentru începătorii grași care se apucă de sală având o dietă cu deficit de calorii, recompoziția se întâmplă automat.

Sportul poate să mă ajute să slăbesc?

Nu e nevoie de strategii speciale, așa cum sunt cele de mai jos. Acuma, pe măsură ce persoana slăbește sau ia mai multă masă musculară, ritmul de recompoziție scade din ce în ce mai mult. În primul rând pe măsură ce slăbești corpul nu prea mai vrea să renunțe la grăsime și în al doilea rând creșterea musculară încetinește tot mai mult pe măsură ce te apropii de limita genetică.

Cum am slabit 10 kg intr-o luna . Motivatie si dieta

Ăsta e motivul pentru care nu mai vedem transformări fantastice la intermediari sau avansați chiar dacă pornesc de la un procent mare de grăsime corporală.

După ce ai trecut de stadiul de începător, poți doar să-ți menții greutatea și să înlocuiești o măsură egală de grăsime cu masă musculară pe o perioadă lungă de timp.

1. Cum să crești masa musculară

Cu strategiile pe care ai să le vezi mai jos, în luni un intermediar poate scădea aproximativ 1kg de grăsime și câștiga 1kg de masă musculară, rămânând la aceeași greutate. Ce nu se întâmplă aproape niciodată după faza de începător e înlocuirea unei cantități mari de grăsime cu o cantitate egală de masă musculară.

  • Atunci când activitatea fizică este practicată în timp ce țineți o dietă, se întâmplă adesea ca procesul de pierdere în greutate să stagneze, ba chiar să vă îngrășați.
  • CARE ESTE EXPLICAȚIA: FAC SPORT ȘI TOTUȘI MĂ ÎNGRAȘ. CE POT SĂ FAC? | Domyos by Decathlon
  • 6 modalități de a crește masa musculară și de a slăbi din grăsime
  • Cresterea in greutate in 7 pasi pentru fetele cu metabolism rapid luni, 24 aprilie Intr-o cultura in care cei mai multi se straduiesc sa nu se ingrase, poate fi ciudat sa doresti sa cresti in greutate, nu sa slabesti.

Spre exemplu mulți băieți care arată  așa  vor să ajungă  așa rămânând la aceeași greutate în tot procesul. Ce nu înțeleg ei e că asta ar însemna ca în același timp să scadă vreo 5kg de grăsime și să crească 5kg de masă musculară.

Chiar dacă fiziologic e posibil, probabil le-ar lua vreo  ani timp în care ar trebui ținut un regim alimentar strict și antrenamentul făcut corect. Motivul pentru asta e că ritmul de creștere musculară e mult mai încet decât ritmul de slăbire. Cei care încearcă să le facă în același timp vor vedea că rezultatele apar foarte greu și deseori decid că e mai eficient să se întorcă la ciclurile clasice de definire și luat masă.

Ațiputeafiinteresat